دانلود خدمات عابربانک به مشتریان تحت pdf

دانلود خدمات عابربانک به مشتریان تحت pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود خدمات عابربانک به مشتریان تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود خدمات عابربانک به مشتریان تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن دانلود خدمات عابربانک به مشتریان تحت pdf :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
تعداد صفحات : 15
چکیده مقاله:
در این مطالعه با درنظر گرفتن دو جامعه مشتریان و مدیران و با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی مضاعفبر حسب مناطق، نمونه های آماری به ترتیب به حجم 416و 39انتخاب و از پرسشنامه برای جمع آوری نظراتنمونه آماری در تحقیق استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز بامحاسبه ضریب آلفای کرونباخ که بترتیب ./84و ./92بدست آمد، تایید گردید.توسعه شگفت انگیز فن آوریاطلاعات و ارتباطات، جهان و به تبع آن دنیای بانکداری را به سرعت دگرگون ساخته است. براین اساس در اینمقاله، نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی بانک ها با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان درشعب بانک سپه شهرستان مشهد مورد بررسی قرار گرفته است. برای تحلیل داده های پرسشنامه و آزمونفرضیه های تحقیق از آزمون نسبت و جداول توافقی و نیز آزمون کی دو، و برای بررسی ارتباط بین مشخصاتعمومی پاسخگویان( متغیر های تعدیل کننده) با تعداد انواع خدمات نوین بانکی مورد استفاده، از آنالیز واریانسیکطرفه و آزمون دانکن کمک گرفته شده است. نتایج نشان داد که خدمات نوین بانکی باعث افزایش رضایتمشتریان بانکهای سپه شهرستان مشهد شده است ولی این خدمات به افزایش کارایی (کاهش هزینه و وقتکارکنان) در شعب بانک منجر نشده است

- ۹۵/۱۲/۱۶